אודות About שקי ענק לחומרים מסוכנים ואנטי סטטיים פוש פול וידאו תגמול כלי אצירה לעסקים ממחזרים Bale Strap ceco video Vertical Balers פוש פול בחברת כתר Push Pull MSE מכבש קרטון 1800HD MSE Meijer Handling Solutions Bace מענבי דשא מתקן נייד לפריקת שקי ענק יצירת קשר שירותי מיחזור- קבלני תאגיד תמיר שקי חול בביצוע עבודות עפר שקים מוצרים פורק בוטנים MSE-Flex-Ops video KOOI video Big Bags RollerFork video Bags תהליך המיחזור Products Recycling Services פוש פול ריתום מהיר Root Edon Hami תערוכה PORT2PORT פוש פול כתר פלסטיק שירותי מחזור שקי חול דגלי ישראל Small PP Bags Plasto Ispack 2016 פלסטו ישפאק Recycling Services יחזקאל פדר Yehezkel Feder Technical Equipment דחסנים ומכבשי קרטון Contact Net & Rashell Bags מכבש קרטון CECO 75 פוש פול ציוד טכני Eli Feder Sling Bag שקי ענק - בלות Jute Bags Ofir Perets עידן חמי RollerFork RAIMO פורק שקים Semi Underground Bags שקים קטנים אלי פדר English Shlomi Elbachari Hebrew רולר פורק פוש פול שקי יוטה שלומי אלבחרי אופיר פרץ שקי רשת Dead-Bird Disposal Bags מענבים צחי שטרנברג Tzachi Shternberg Dvora's mess תגמול כלי אצירה לעסקים ממחזרים שקי ענק לחומרים מסוכנים ואנטי סטטיים פוש פול בחברת כתר תערוכה PORT2PORT שקי חול דגלי ישראל Plasto Ispack 2016 פלסטו ישפאק Kooi Reachforks שקי אוויר להגנה במשלוחים מחליף משטחים שק לוחות אסבסט קורין וולק פרץ רשתות חוטי תפירה Osnat Elkayam MSE-Flex-Ops מכונות תפירה Joudit (Fatema) Levi RAIMO שרוול לריקון שקי ענק מתקן נייד לפריקת שק ענק Sharon Benisty שקים מוטמנים ההיסטוריה של שקי הענק David Sanders אסנת אלקיים יריעות יהודית לוי שרון בניסטי דוד סנדרס עידו רן

שקי ענק לחומרים מסוכנים ואנטי סטטיים

שקי UN מיועדים למילוי ושינוע של חומרים מסוכנים.

השקים מיוצרים בהתאם להנחיות האומות המאוחדות הידוע יותר כספר הכתום.

בוכמן פדר מתאימה ומשווקת שקי ענק בעלי אישורי UN לתעשיות הפארמה והכימיקלים בישראל כולל שקים מצופים, שקים עם ליינר פנימי ושקים בעלי ציפוי וליינר פנימיים עם יכולות עמידות גבוהה בפני קריעה וזליגה של חומרים.

להלן טבלה המפרטת את סוג השק והסימון המתאים

שק ענק לא מצופה ללא ליינר13H1
שק ענק מצופה ללא ליינר13H2
שק ענק לא מצופה עם ליינר13H3
שק ענק מצופה עם ליינר 13H4

שקי ענק יכולים להגיע כשק עם לולאה אחת, שתי לולאות או ארבע לולאות הרמה ואפשרויות מילוי וריקון כמו בכל שקי הענק כדוגמת פיית מילוי, חצאית ותחתית עם פיית ריקון או תחתית סגורה.

 שקים אנטי סטטיים

ישנם חומרים מסוימים, אבקות מזון וכימיקלים שונים המייצרים חשמל סטטי כאשר באים במגע עם יריעות הפלסטיק של השק בזמן מילוי, פריקה או שינוע שקים. לחומרים אלו מומלץ להשתמש בשקים אנטי סטטיים מסוג C או D אם באזור הפריקה יש חשש שהחשמל הסטטי שנוצר יכול לגרום להתלקחות.

שקים מסוג C עשויים משקי PP שבהם טוו רשת של חוטים מוליכים העשויים חוטי פחמן או כסף שגורמים להתפוגגות המטען החשמלי לאדמה ע”י התוויות בקצה השק (הארקה). כל אחד מחלקי השק כולל פיות המילוי, הריקון והלולאות יוצרים הארקה בשק ועל מנת לפרוק את המטען שנוצר על השק להיות עם אפשרות חיבור להארקה. שק מסוג C מתאים לשימוש עם אבקות דליקות או לשקים עם אבקות וגרגירים שונים הממולאים/מרוקנים באזורים עם גזים או ממיסים דליקים ואסור לשימוש במידה ואין ציוד הארקה מתאים.

שקים אנטי סטטיים מסוג D לא זקוקים להארקה כדי לפרוק את החשמל הסטטי משום שהשק עצמו עשוי מחומר שמפוגג את החשמל לאוויר. שק זה עשוי מחומר בלתי מוליך ולכן אין צורך בהארקה. שק אנטי סטטי D מתאים לשימוש עם אבקות דליקות או לשקים עם אבקות וגרגירים שונים הממולאים/מרוקנים באזורים עם גזים או ממיסים דליקים ואסור לשימוש במידה והקרקע מזוהמת או מכילה מים או גריז.